A netenpiac.hu cookie-kat használ statisztikai célból és a felhasználói élmény javítása érdekében. A netenpiac.hu oldal használatával elfogadja a cookie-kat és az adatkezelési tájékoztatónkat Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

Nem érkezett visszaigazoló email a vásárlásról

Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda irányítja.

Nem volt számla a csomagban, mi a teendőm?

A vásárlásról készült számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük Önnek a csomag feladásakor elektronikusan. Kérjük, ügyeljen az e-mail cím helyes megadására.

Hol vehetem át személyesen a megrendelt terméket?

Személyes átvételi pontunk bizonytalan ideig zárva tart. Garanciális ügyintézésre továbbra is van lehetőség, melyhez pontos címet kollégánktól fog kapni.
Nyitva tartás: hétfőtől csütörtökig: 8.00-16.00, péntektől vasárnapig: Zárva.
Köszönjük megértésüket!

Mikorra érkezik meg a megrendelt termék?

A termékeink raktáron vannak, így a megrendelés leadásától számítva 1-5 munkanapon belül kiviszi Önhöz a futár. Amennyiben ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Milyen hosszú garancia van a termékekre?

A garancia összes termékünk esetében 1 év. A garancia minden esetben a számlával vagy másolatával érvényesíthető.

Mi a teendő, ha gyári hibás a termék, esetleg nem vagyok megelégedve, vagy csak meggondoltam magam, és nem szeretném mégsem a terméket, miután megnéztem?

Sajnos nem áll módunkban, és egyes termékek esetében nem is lehetséges minden egyes darabot lepróbálni. Amennyiben a termék hibás, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, és kollégáink a lehető leghamarabb intézkednek a termék kicseréléséről. Amennyiben az átvétel után megnézte a terméket, de nem felel meg önnek, vagy csak meggondolta magát, miután átvette, és szeretné a vételárat visszakérni, abban az esetben, kérjük, juttassa vissza a kézhezvételtől számított 14 napon belül a terméket az alábbi címre: BN Signal Magyarország Kft. 1068 Budapest Király utca 80. fszt. 11. (személyes ügyintézés ezen a címen nincs, amennyiben személyesen szeretne eljárni, a szükséges címmel kollégánk fog szolgálni) a számlával vagy másolatával együtt.  Amennyiben a termék használt állapotban érkezik hozzánk vissza, értékcsökkenést számolunk fel, és nem áll módunkban a teljes vételárat visszatéríteni! Ha a termék csomagolása sértetlen (vagy csak a kipróbálásig volt kibontva), és a terméken nincsenek használatból eredő károk, a számla teljes összegét (szállítási költséget is) visszatérítjük Önnek.  A termékek döntő többsége ajánlott levélként feladható, mivel 2kg alatti súlyúak.  Visszautalás esetén, kérjük, adja meg a számlaszámot is, ahová kéri a visszautalandó összeget. A vásárlástól való elálláskor a visszajuttatás minden esetben a vásárló feladata, és a vásárlót terheli. 

Az elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető: LETÖLTÉS

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról az alábbi dokumentumban tájékozódhat: LETÖLTÉS

A termék meghibásodott, mi a teendő?

A megrendeles@netenpiac.hu e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot. Munkaidőben kollégáink egyeztetnek Önnel, és a lehető leghamarabb intézkedünk, futárt küldünk a hibás termékért. Kollégáink ellenőrzik a hiba lehetséges okát,  és amennyiben az nem szándékosság, vagy hibás használatból adódott, a lehető leghamarabb küldjük a csereterméket. Termékek javításával nem foglalkozunk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Házhozszállítás esetén a fizetésre három lehetőség van:
Utánvétel - a futártól való átvételkor kell készpénzben kifizetni a terméket
Bankkártyás fizetés az oldalon - webáruházunkban bankkártyával is fizethet kényelmesen és biztonságosan az OTP bank felületén keresztül

Előre utalás - a bankszámlánkra elküldött pénz beérkezését követően küldjük a terméket

Mely termékek vannak raktáron? 

Szinte minden a weboldalon lévő termékünk van raktáron. Aminél esetleg készlethiány lép fel, vagy levesszük, vagy jelöljük a terméknél.